پنل نمایندگی پنل اس ام اس راهی مطمئن برای کسب درآمد اینترنتی
نوشته شده توسط : مدیر پیامک

با دریافت پنل نمایندگی اس ام اس شما به صورت مجزا، امکان ایجاد و فروش پنل های کاربری به صورت نامحدود خواهید داشت.
شما بدون نیاز به مهارت خاصی تنها با در اختیار داشتن اینترنت میتوانید شروع به فعالیت نمایید مشتریان شما همه اقشار جامعه را شامل میشود و تقاضای بالای مشاغل مختلف برای تبلیغات پیامکی تضمینی برای درآمدزایی شما می‌باشد.

نمایندگی مدیر پیامک

امکاناتی که با خرید نمایندگی پنل پیامک در اختیار شما قرار می‌گیرد.

با داشتن نمایندگی سامانه پیامک، ماشین پول سازی خود را راه اندازی و بکار بگیرید. فروش پیامک یکی از پر درآمد ترین شغل های دنیاست.

 

خط خدماتی اشتراکی (بدون سفته)

خطوط خدماتی اشتراکی و سیمکارت به صورت رایگان در اختیار شما و کاربرانتان می‌باشد. با خیایل راحت بدون نیاز به ثبت شرکت و بدون نیاز به طی مراحل اداری، راحت و آسان به کسب درآمد بپردازید ما ملزومات و احتیاجات شما را رفع و پشتیبانی میکنیم. شما روی فروش تمرکز کنید

اپلیکیشن ارسال پیامک

هزینه ساخت اپلیکیشن اختصاصی را دریافت میکنیم و حتی پنل پیامک شما به اپلیکیشن ارسال پیامک نیز متصل می شود. کاربران شما بدون مشکل با موبایل نیز میتوانند ارسال پیامک داشته باشند. البته که با هر پلتفرمی با موبایل و تبلت و کامپیوتر میتوانند وارد پنل شوند و راحت ارسال پیامک داشته باشند.

نمایندگی فروش تلفن ثابت

سرویس ویژه و حرفه ای تلفن مجازی راهکاری ساده و حرفه ای برای رفع مشکل تلفن سازمانی و شرکتی می باشد. نمایندگی فروش خط تلفن ثابت مجازی همراه با سانترال مجازی(مرکز تماس ابری) برای شما به صورت رایگان فعال می‌شود. قیمت گذاری و نوع سرویس دهی به دلخواه شماست.

درگاه پرداخت اختصاصی

اگر دوست داشتید میتوانید به درگاه اختصاصی خودتان متصل شوید وگرنه درگاه پرداخت اشتراکی ما نیز در اختیار شماست. نمایندگی پنل اس ام اس ما قابلیت اتصال به درگاه پرداخت اختصاصی زرین پال، ملت و پارسیان را دارد.

ایجاد نامحدود کاربر

نیازی نیست هزینه ای برای کاربری و نمایندگی هایی که می فروشید به ما پرداخت کنید. درآمد آن کاملا برای شماست. قیمت گذاری و ساخت پنل ها کاملا به سلیقه و استراتژی شما با امکاناتی که شما تعیین میکنید انجام می شود.

بدون نیاز به خرید شارژ

یکی از نگرانی های نمایندگان خرید شارژ و خوابیدن سرمایه می باشد. شما نیاز نیست شارژ بخرید و همیشه شارژ داشته باشید تا کاربر شما از شارژ شما بخرد! کاربر شما به درگاه پرداخت بی برند ما وصل می شود و سود حاصل از آن به شما تعلق می گیرد. به همین سادگی!

مشاوره SEO و بهینه سازی سایت

از تجربه ما استفاده نمایید، مشاوره بگیرید، راه حل پیدا کنید، سرنخ بگیرید، فید بک ایجاد کنید. موتور کسب و کار شما را گرم میکنیم.

تعیین قیمت به دلخواه خودتان

با هر قیمتی که دوست دارید با هر عدد و رقمی که میخواهید هرچند تا پنل که دوست دارید بسازیدریا، قیمت گذاری کنید و بفروشید. دست شما کاملا باز است..

نمایندگی فروش دستگاه ذخیره شماره

با خرید نمایندگی سامانه پیامک نمایندگی فروش دستگاه ذخیره شماره موبایل به شما داده می‌شود.

نمایندگی پنل پیامک بعنوان شغل پردرآمد

اکثر شغل های اینترنتی نیاز به سرمایه اولیه یا انجام خدمات و … دارند ولی نمایندگی پنل اس ام اس یکی از آسان‌ترین راه‌های کسب درآمد از اینترنت و بسیار باصرفه می‌باشد، بطوریکه شما پس از اینکه نماینده ما شدید و پنل نمایندگی در اختیارتان قرار گرفت پنل کاربری پیامک به تعداد نامحدود ایجاد کرده و به قیمت دلخواه به کاربرانتان بفروشید و تمام هزینه ای که از کاربر برای پنل اخذ می‌کنید سود خالص شما خواهد بود. در واقع پنل نمایندگی اس ام اس مانند یک پنل مادر می‌باشد که رایگان و بی شمار پنل پیامک کاربری می‌توانید ایجاد کرده و ارائه کنید که عمده درآمد نمایندگان پنل پیام کوتاه از فروش همین پنل پیامکی می‌باشد.

نمایندگی پنل پیامک

علاوه بر درآمد حاصل از فروش پنل، نمایندگان از اعتبار شارژی که کاربران زیرمجموعه شان خریداری میکنند نیز سود مابه‌التفاوت کسب خواهند کرد و همچنین اگر کاربرانشان خط اختصاصی خریداری کنند از این طریق نیز سود خواهند و همچنین میتوانند پنل های کاربری را یکساله تعریف کنند و در سالهای بعدی با اخذ هزینه تمدید برای کاربر تمدید کنید





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: